Fatmagülün Suçu Ne Dizisi Beran Saat İle İlgili Sorular

Beren Saat
Beren CNBC-e deki finans cafenin porgramındaydı ve o programdan öne çıkan cümleler....

Beren Saat: Marka kimliğimi bir ekiple değil, sezgilerimle çiziyorum. Senden Bihter olmaz bu proje tutmaz dediler bana, ama ben kabul ettim.

Beren Saat: Aşk-ı Memnu'nun finalinde, romanda olduğu gibi Bihter ölüyor.

Beren Saat: Aşk-ı Memnu'dan sonra hemen başka bir diziye başlayacağım. Bu rol, Bihter gibi villada kırıtarak yürüyen bir kadın değil.
Beren Saat: Yeni projede şehirli bir kadını canlandırmayacağım. Farklı bir tecrübe olacak.

Beren Saat: Bir bölümü artık 9 günde çekiyoruz. Setlerde şartlar daha iyileşti. Ekip 2 vardiya çalışıyor. Ben günde 16 saat çalışıyorum.

0 yorum:

Leave a Comment

Back to Home Back to Top Fatma Gülün Suçu Ne. Theme ligneous by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.